Saturday 23 July 2011

CIKGU WAN BLOGGER GILA | SEGMEN SEO



Ehsan dari Wancikgumuzik

" SAYA JOIN SEGMEN CUBA-CUBA SEO ANJURAN WANCIKGUMUZIK DAN DAPAT HADIAH HEADER VERSI RAMADAN DARI CIKGU MUZIK YANG GILA TUUHH..!! KLIK SINI KALAU NAK JOIN."


Hari-hari ada segmen daripada member-member blogger. Ni dah kali ke 3 aku masuk segmen. Segmen kali ni lagi best mengenai SEO yang dianjurkan oleh master blogger wancikgumuzik


Kenapa join? Aku newbies dalam industri blogspot ni jadi aku tak faham sangat SEO tu apa.
Jadi aku amik kesempatan ni untuk mendapatkan kefahaman mengenai SEO.

Banyak kali gak aku baca entry wancikgumuzik ni sebab tak paham apa yang die nak.


Pandangan aku mengenai wan cikgu muzik

First sekali aku tengok die memang awesome...memang seorang blogger yang senior. Dan aku rase kat dalam blog beliau boleh la buang shout out sebab beliau dah mempunyai pembaca yang tetap. Kalau korang perasaan banyak blog senior dah tak de shout out sebab tak terlayan dengan karenah pembaca laen.  

Aku buat blog pun berpandukan tips yang diberi oleh wancikgumuzik dalam tips untuk blogger
Serius aku cakap Burung pun dilahirkan mengikut kehendak citarase beliau selaku master dalam dunia blogger. Aku belajar dari tip-tip yang diberikan. 


Terima kasih cikgu...semalam sempat gak aku bertaaruf dengan cikguwanmuzik...baru aku tau yang die duduk dekat je dengan umah aku. Laen masa boleh ajak beliau gi swimming kat UIA kalau aku takde geng nak gi swimming. 

Aku baca entry beliau dan aku rase entry paling gile yang ini.  Sumpah memang gile. Cume orang gile je boleh buat entry macam ni.  Tak penah aku tengok entry sebegitu. Walaupun separa lucah tapi aku conform entry sebegitu menarik minat para blogger lelaki  yang laen termasuk aku. haha



6 comments:

wan_cikgumuzik said...

wahhhhh..!! tq tq tq sebab join..!!! sangat best.. try lerr search keyword kat google tuhh yerr.. insyaallah ada.. nanti kita pi berenang ok.. hahahahahaha..

aku yg gila

wancikgumuzik

Mohammed Faizal said...

yeah...terima kasih....yeah ada member nak berenang

Anonymous said...

burung apa ni cikgu kihkihkih

Mohammed Faizal said...

burung bukan cikgu tapi kawan cikgu...haha

Unknown said...

hahaaa kutuk lagi2 hmmm

Mohammed Faizal said...

aku punye SEO dah jauh kebelakang....haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...