Saturday 9 July 2011

Henphone disorok bunian....

Aku pelik sebab perkara ni seriing terjadi kat aku. Handphone aku selalu hilang entah ke mana...Bukan kene rempat rembat ,tapi hanphone aku mempunyai kaki untuk bergerak entah ke mana die suke.
Korang bayangkan ari ni langsung aku tak jumpa phone aku...puas aku mencari tapi tak jumpa. Kejap aku cari kat atas kejap kat bawah....mane la cik phone ni.

Entah sape la kol ari ni pn aku tak tau. Aku memang xkesah dengan cik phone ni. Lantak la beliau nak wat apa yang die suke.
Sebab ari ni aku x guna pun. Xde nak kol orang dan masej mesej orang. Esok la sambung cari..ari ni aku dah give up mencari. Esok conform kalau jumpe balik cik phone tu, aku lempang-lempang kepala die. Aku pun salah gak sebelum ini aku dah bisukan mulut die....jadi klu orang koll beliau diam je. Dah bisu kan...mesti dalam ati beliau kutuk aku, "padan muke engko tuan tak kenang budi".

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...