Friday 15 July 2011

Hari terlampau

Burung tercekik melampaui batas

Aku tak tau nak wat entry apa hari ni gara-gara otak jem setelah banyak masa dipeuntukan untuk qoda' tido. Lame nak mapos aku tido ari ni. Korang bayangkan la pas je solat di tengah hari aku terus tido, bukan mengantok tapi frust. Frust sebab apa nak tau, camon la der pasal awek la

Aku terlupa satu benda, aku lupe gi office pas break jumaat. Terus aku call bos tanya sorry lewat gi keje. Entah macam mane mood die baik ari ni, mungkin nak buat amal jariah kat pekerja ni, die kate tak pe tak payah datang keje. Die suh aku sambuung tido. Macam tau tau je aku tido kan. So dapat green light.

Aku sebagai pekerja yang amanah, aku ikut kate bos aku yang suh sambung tido..Dapatlah aku bantai balik tido yang terganggu tadi.


Jadi sekarang aku pening kepala. Rase macam baru pas kene hentak dengan tukul besi je. Aku rase malam ni aku jadi serigala jadian la, sebab tak boleh tidur.

2 comments:

teha said...

tido lme sngt.. sbb tu bole pning kepala.. heeh ~

Mohammed Faizal said...

teha: tu la, abis tak boleh tido

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...