Tuesday 12 July 2011

Perempuan yang aku maksudkan

Ni aku perkenalkan perempuan malaya terakhir...tak boleh puji lebih-lebih nanti kene piat telinga.

Tak pernah wat entry pasal perempuan, ni percubaan pertama. Kalau menjadi aku akan tukar tajuk blog aku "diriku suka perempuan" tak nak la tak best. Nanti orang pikir aku ni bapak ayeem ayam plak.

Aku terus terang kat sini. Tapi korang kene janji tak kan bagitau kat sape-sape. Biar pecah kat perut blog jangan pecah kat facebook. Aku sebenarnya perempuan silap hrrmm....suka skodeng tengok perempuan...Aku bukan nak cakap aku gila sek tapi dah memang lumrah seorang lelaki kan. Laen la kalau korang abnormal tak straight...Tu memang pelik.

Ni aku senaraikan kisah aku bermain bersama dengan perempuan:
• Time kecik aku selalu follow akak aku maen dengan kawan-kawan perempuan die. Macam-macam kiteorang main termasuklah mmasak-masak, dan yang selalu kawen-kawen.

• Dulu mandi same-same dengan perempuan ramai-ramai tanpa seurat benang pun...korang paham la sendiri.Aku tak nak explain lebih-lebih. Nanti mencarut mengarut plak

• Tak penah kawan dengan budak lelaki sampai la aku sekolah menengah baru aku sedar yang aku ni bukan pondan perempuan. Lambat tol la aku pikap. Tu la sebab aku ni kaki botol bangku

• sekarang bile jumpe kawan perempuan lama yang dulu dok pegang-pegang tangan, tukar-tukar baju dan kain tak malu, tapi sekarang muka aku plak merah bile jumpa dieorang.

• Dulu memang tak de perasaan dengan haiwan perempuan ataupun lelaki. Time tu nafsu jantan aku boleh dikatakan sifir sifar kot.Tapi sekarang tettttt, korang sendiri pikir.

• Sekarang bila ada aktiviti dengan perempuan, aku lah yang jadi tonggol tunggul. Bila cakap pulak jantung macam nak pecah. Sekarang dah susah nak berinteraksi dengan perempuan.

• Kalau boleh aku nak flashback to hell my childhood memories. Nak nikmati detik-detik bersama dengan perempuan.

• Jika dulu aku bernafsu haiwan memang sekarang aku dah jadi gila seks. Tapi nasib baik tidak...bapak ayeem ayam pun aku tak jadi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...