Friday, 29 July 2011

Jumaat terakhir

 
Ehsan En Goggle
Ermm..Gambar ni takde kaitan dengan entry kali ni...cume sedikit kekecewaan malam tadi.

Hari ini jumaat terakhir di bulan Syaaban bersamaan dengan 28 Syabaan. Lepas ni jumaat di bulan Ramadhan, dah tentunye puasa wajib yang kita semua akan lalui bagi yang beragama Islam. Lepas ni jumaat akan datang pasti akan dimeriahkan lagi dengan kenikmatan berpuasa dan termasuk keletihan sekali..


Macam tak percaya minggu depan dah mula berpuasa. Dan hari ahad ini dah start solat terawih kat masjid-masjid dan surau berdekatan dengan rumah korang. Hari isnin awal pagi kita semua akan bangun pagi untuk mengambil keberkatan dan kelebihan bersahur. Dan semestinya maghrib di hari Isnin kita semua akan menikmati saat-saat berbuka puasa dengan membasahkan tekak yang kering tanpa air untuk sehari suntuk.

Selamat Datang Ramadan....Ahlan Ya Ramadhan

13 comments:

aiman said...

selamat berpuasa yer..

Nesa Wazir said...

selamat menyambut bulan ramadhan ~^^

Mohammed Faizal said...

aiman & nesa wazir: selamat berpuasa juga...

Azham Vosovic said...

Jom puasa penuh tahun ini?

Mohammed Faizal said...

azham:jom2x...insyAllah takde apa aral melintang mase puase nanti

tiefazatie said...

salam ramadhan ye..=)

Mohammed Faizal said...

selamat berpuasa tiefazatie

Shawn Razaleigh said...

insyaAllah sempat ke ramadhan lusa

Mohammed Faizal said...

shawn: insyAllah kalau Allah panjangkan umur...amin

ifwat said...

haaa. dah nak pose tu.. jgn tak pose.. haha

FarhanahAdzlan said...

moga ramadhan kita pada taun ni diberkati Allah..=)

Mohammed Faizal said...

ifwat: ye puasa...kamu pun jangan ponteng

Mohammed Faizal said...

farhanah: insyAllah....kita pastikan ramadhan ni kita manfaatkan setiap saat dengan berharga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...