Saturday 16 July 2011

Aku Baru-ar


Aku dah lama bangunkan blog ni. Dah hampir setahun lamanya. Kalau bayi, setahun tu dah boleh berjalan tapi masih menetek susu lagi.Tapi apakan daya blog aku ni seumpana bayi yang cacat, memerlukan sepenuh perhatian dan kasih sayang.



Sekarang baru aku tau nikmat berblogger...Aku nampak komuniti yang lagi besar dalam jaringan Oh!Blog, Gengblogger dan innit . Jadi aku ambil peluang untuk menyertai jaringan ini untuk meluahkan hasil seni
penyampaian kata di blog aku Burung

Aku juga jadikan senior-senior blogger seperti ayeem ayam, faiz tapit, shah dan hamzah ian sebagai inspirasi untuk menaiktaraf blog aku seperti mereka.

AKu suka baca blog mereka dan nantikan entry terbaru yang sememangnye lawak tahap cipan. Aku berusaha nak jadikan pembaca blog aku tersenyum sinis bila baca blog aku. Tak payah la nak kelak sampai sakit perut. Tu maharaja blogger je boleh buat seperti ayeem ayam dan afzal. Aku tak mampu lagi.

Jadi aku masih lagi dalam learning process untuk mantapkan blog aku. Aku juga ambil kesempatan kat sini menggunakan En Nuff bak kate orang dulu dulu sambil menyelam minum air...betul ke?? aku pun tak pasti betul ke tak peribahasa ni..bab peribahasa and pepatah melayu aku memang hancur lebur.

Jadi korang bantulah aku untuk mempromosikan Burung di kalangan blogger lain...
Kite saling bantu-membantu. AKu tolong korang, korang tolong aku. Kite kan geng. Terima kasih...
Kata-kata ikhlas dari aku. Dah jangan nak touch-ing plak.


12 comments:

afzalsukasuki said...

lama dah tu..setahun ye ko dah jd blogger :) hmm boley je tarahal.yang penting ko kena rajin bw la.ko dah bca entry aku pasal jgn malas bw tak?dlm entry tu ada link2..tu kira blogwalker tegar :) ko rerajin la kanalkan diri ngn dorang..n dorang pun kuna backlink rakan2 :) ok nanti aku tolong ape yang patut :)

selamat datang kembali ke arena per-blogan :)

fisya sabri said...

sob...sob...sob...xnk komen bleh x? tp kena rjin2 bw k, kak lang pun bru jerk aktif bloging nih.lg 1, sgn segan2 tuk terjah blog bru..idea kna kreatif, (cewah cam terror jerk kak lang ni...) hehe, tu le ja...

Mohammed Faizal said...

afzal: aku baru nak berjinak-jinak wat bw ni...dulu tak tau pn tu ape die..

Mohammed Faizal said...

kak lang: bolej je...tak paksa pun. same la kite kan. terima kasih

puteri kasih said...

takpe slow-slow...lama-lama nanti leh berjaya. Just work hard and smart :)

Salam Perkenalan

fisya sabri said...

faizal, kak lang pon ad lam list entry "jgn malas bw" afzalsukasuki tuh...hehehe, tgk da jd blogwalker tegar wlupun bru sbulan lebey kt blog nih, kan...kan...kan...jom terjah blog sesapa je pon...

Ayeem Jemain said...

hahaha shah tu tak sampai sebulan lg tu. dak praktikal aku tu. aku pon tak sampai setahun lg.

Mohammed Faizal said...

kak lang: faizal perasaan nama kak lang tu....hebat btol ler. Faizal pun nak terjah blog orang

Putri kasih: terima kasih

Unknown said...

burung kakak tua ke burung helang??

Mohammed Faizal said...

ni durian burung la...haha

Mohammed Faizal said...

haha ayam dah datang blog burung...pas ni leh plak jemput lembu, buaya, itik dan lain-laen lagi. Ye la cik ayam tak merantau tak macam burung yang berimegerasi

adrian said...

keren bro blognya..keep posting ya..jgn lupa jga komen balik di blogku ya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...