Tuesday, 12 July 2011

Haiwan peliharaan

Aku tak mampu nak tanggung berat ular ni...pegang kepala lagi la tak berani...tengkok die je yang mampu sentuh

Aku ada impian nak bela haiwan peliharaan...bukan nak bela burung, burung yang satu pun tak terjaga..kalau burung yang terbang bebas tak mencabar. Aku nak bela ular sawa. Haiwan eksotik yang dah nak pupus. Seekor cukup la kan...tak payah nak bela banyak...tak cukup bajet nak suapkan mulut haiwan makan. Bukan apa nak bela ular ni, nanti boleh la buat geli-geli.

3 comments:

Miziey said...

pergh! gua dah lama dah nak pegang ular tp tak kesampaian.. haha..

Mohammed Faizal said...

kalau macam tu boleh la pegi zoo negara, boleh bergambar dengan ular lagi. Ular tu akan hang over kat badan, memang berat nak mampos.

sabree hussin said...

macam mana nak buat geli-geli dengan ular tu? :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...