Wednesday 20 July 2011

Saya Blogger Ipta

Ok ni first time aku join sagment...dengan niat ingin mencari publisiti murahan  tidak silap, saje-saje. 
Ehsan daripada Si Budak Kurus
Ikhlas daripada Burung yang montel

First sekali aku kene follow blog gadis ni dulu.... Si Budak Kurus...ok dah selesai. Of couse la budak lelaki akan follow blogger budak perempuan an. 

Pas tu aku kene nyatakan aku dari universiti mane?
Jawapannya: Universiti Teknologi Mara Shah Alam. Aku amik ape dan tahun berapa die tak mintak jadi tak payah bagi tahu la.

Tu je kot ynag die nak...Kalau korang nak join boleh la klik logo entry ni ok. Jom join ramai-ramai bagi sokongan kat beliau.

Ok dah...pas tu publish entry



8 comments:

afzalsukasuki said...

haha.oo ko join segmen ke?aku ingatkan ape la.bagus2 :) rajin2 lagi ye :)

Mohammed Faizal said...

dah owner suh wat cam tu aku follow je la...nak cite lelebih kang die remove aku dari join segment die..

nabillah bolhassan said...

budak UPM singgah cni..salam kenal ea ;)

najihah sahami said...

alahai..baru je lepas belajar...konpem2 tak leh join..:(

laskar pelangi said...

wooo uitm SA. dak UKM mai sini :)

Mohammed Faizal said...

najihah: alo mintak la permission dengan owner...mane tau boleh

Laskar pelangi: welkem blogger UKM

Zuraini said...

nak join gak. haha

Mohammed Faizal said...

join ler....kite tolong owner tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...