Wednesday 6 July 2011

Selamat Kembali

Entry kali ni bukan pasal orang utan, or bukan aku jadi orang utan....saje-saje letak orang utan ni mengambarkan belog aku ni dh macam hutan rimba. Ntah ape nak jadi dgn aku ni ak sendiri pun xtau la.... Mana tak nya dekat 6 bulan tak update belog ni.... Nampak sangat aku ini sangat menitikberatkan kehidupan di alam yang nyata ini (hehe..) Tu yang terbengkalai belog dan setarafnya di alam yang fana ini... (orang dok kate dunia sekarang di hujung jari je, abis tu kalau orang yang tak de jari tak bermakna la dunia bagi die...betol ke mcm tu? aku pn xtau) Lagi pun aku nak update belog aku punya pasal la...ada korang kesah ker? Aku pnye belog kan....bukan korang punye belog... Aku tak berani nak janji kat korang sbb ak update belog ni ikut mood aku... mmg tidak bertanggungjawab, klu belog ni anak aku, mmg dah lame mampos anak aku sebab terbiar xdijaga bapak die..apa punye orang la... Ook..skrg mood utk update belog dh kembali.... jadi ayuh katakan selamat kembali ke dunia yang fana ini...kalau mcm tu di dunia yang nyata akan terbiar plak ke??? Tu aku x tau tapi yang penting aku bukan seperti gajah putih..haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...