Saturday, 30 July 2011

Lazatnye Kene Gigit

Malam tadi aku alami pengalaman manis bersama Cik N***. Puas satu badan aku kene gigit, aku pun layan...sedap beb. Sampaikan ke subuh tak boleh tidur menghayati setiap gigitan daripadanya.

Peperangan di dalam kelambu hampir menyebabkan kami berpeluh-peluh....masing-masing termengah-mengah semput. Lame aku tak rase keseronokan di waktu malam.

Dah cukup, tak payah lebih lebih...mesti korang pikir bukan-buan dan tak senonoh, dasar otak blues. Haha,
Cik N memang menguji kesabaran aku malam tadi...aku ni memang pantang dicabar, nahas aku kerjakan.
Cik N pun memberikan tentangan yang hebat dengan membawa rakan-rakannya yang lain menikmati kelazatan badan aku ni

Habis satu badan aku ada lovebite oleh Cik N dan rakan-rakannye. Lovebite ni meninggalkan kesan yang gatal-gatal dan lebam seluruh badan. Ape kejadah dieorang isap darah aku, bukan boleh mengandung punm, memang spesis drakula yang tak mengenang budi..Tak hargai langsung jasa aku membesarkan anak-anak cik N di takungan mangkuk tandas....ni balasan aku..memang tak kenang budi.

Ihksan En Goggle
 Korang boleh tahan ke kalau macam ni? 
Aku tak boleh tahan memang aku lempang sekor-sekor







15 comments:

Azham Vosovic said...

Heheh, blog post sensasi je kan? kena love bite la hahahaha

ZURAINI said...

ants not N. hahaha :P

ZURAINI said...

ants not N. haha :P

aiman fanboy k-pop said...

hahahahaha...kasi jew cik n tuh ridsect..konfem selsema cik n tuh..lol!haahaa......n kasi ltak ubat kat mangkuk tandas.....konfem ank2 cik nin yg comel2 tuh bergedik2 matiu!heheheehehe....

Mohammed Faizal said...

zuraini: haha, suke hati la...ape-ape pun boleh
aiman: ye aiman akan ku hapuskan semuanye hari ni..

✿ cik pieQa ✿ said...

saya menci nyamuk. takde nyamuk yang berani dtg dekat saya, sebab saya akan segera jadi pembunuh kejam kalau ada yang berani dekt. huh ! katakan tidak pada nyamuk.

Mohammed Faizal said...

azham:takde la biase je

Mohammed Faizal said...

cik pieqa: huhu , nyamuk datang kat orang yang sihat je utk isap darah..haha

cik kiwi's said...

aaaaaaa. tak boleh terima kalau digigit sebegitu rupaaaaaaaaaaa!!

Mohammed Faizal said...

cik kiwi: tu la...memang menyirap darah..sakit kot

iefa ujang said...

woo...mau spray kaki sndri dgn ridsect sbb geram!!!

ifwat said...

hahaa.. cik N = ant :P :P dah agak dah.. tak pk blue pon.. hahaha

blog-tips-kurus said...

banyak kolestrol, nyamuk suka tu..

Mohammed Faizal said...

blog tips kurus: owh cam tu ea...malam tadi pun tak boleh tido nyaamuk kaat situ banyak gile

Mohammed Faizal said...

ifwat: cik N tu boeh merujuk kat semput dan nyamuk...same je semua, gigit- menggigit aku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...