Friday 22 July 2011

Segmen : Jom Kongsi Entri

Ni kali kedua aku join segmen dari blogger lain. aku tau segmen ni pun dari member baik blogger aku afzalsukasuki.  Kira nak promote blog aku juga la di kalangan geng blogger yang lain.

Owner kepada segmen iaitu KizMyself minta aku linkkan post yang terbaik yang penah aku buat. Setelah aku cek-cek kat status blogger aku dapati ada satu je link aku yang ok la, ramai orang baca. Tapi tak la ramai macam korang, aku baru lagi di dunia blog ni. So banyak entry aku tak ramai yang tahu. 

KizMyself pun pesan suh letak header die kat entry ni. aku letaklah. Ha ni die punye header

Akhirnya aku buat keputusan nak letak entry pasal

Yang mengenai pandangan aku mengenai dunia blog ni.
 

7 comments:

Careila said...

happy blogging..done follow u..smbil baca entry yg len..

kiz said...

terima kasih..sama sama berkongsi..nanti saya linkkan kat blog saya entry pilihan awak..

Mohammed Faizal said...

Fadila: terima kasih banyak2
Kiz:owh sangat terima kasih ye

Anonymous said...

baby blogger la ni kihkihkih

btw dtg dr segmen yg sama :)

Mohammed Faizal said...

hiejah: ye baby blogger kot haha

cik kiwi's said...

semoga maju jaya faizal..:))

Mohammed Faizal said...

newbies la sangat....baru ada minat nak berblogger haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...