Sunday, 7 August 2011

Terima Kasih

Aku rase baru sebulan aku aktif berblogging, aku dah dapat perkembangan positif dari semua pihak terutamanya rakan-rakan blogger yang sering terjah-menerjah blog kesayangan aku Diriku Seperti Burung. Terima kasih ye sebab sudi membuat lawatan tapak ke sarang burung ni.

Walaupun tak seberapa, tapi aku yakin Diriku Seperti Burung  mampu bersinar seperti senior-senior blogger yang ramai aku kenal dalam dunia maya ni. Walaupun tak pernah bersua muka namun aku rasakan korang dekat di hati.

Dalam masa sebulan ni, pihak Nuffnang telah kembali memberi sokongan padu kepada aku dengan memberi bermacam-macam iklan kat blog Diriku Seperti Burung. Sokongan moral yang tak terhingga juga diberikan daripada senior blogger untuk memberikan keyakinan kepada aku untuk membangunkan sarang burung ni.

Tuah datang dari burung..walaupun aku tak pernah cerita pasal burung kat blog ni. Namun burung telah memberikan satu harapan dan matlamat di dalam dunia blog ini agar Diriku Seperti Burung mampu melakar kenangan manis di sini.

Walaupun hanya sebulan, masih banyak yang aku perlu pelajari daripada korang untuk menjadikan diri ini semakin matang dan dewasa. Terima kasih sekali lagi..

En Goggle punya burung

14 comments:

aiman said...

teruskan usaha :)

aiman fanboy k-pop said...

touching plak bacew entry kali nih....aiman pon tengah blajar gak...alhamdullilah,semakin hari,semakin ramai follower blog aiman....

Edy Fee said...

kalau salu update kompom ramai bace...
hurmm selamat maju jaya blog burung.hehehe

Fezul Fadhley said...

fighting!! selamat berpuasa..

yusuf Laili said...

Salam berkenalan;
slmt puasa sama2lah kita belajar di alam maya ni

Queen F said...

pertama kali singgah sini :) selamat berkenalan, selamat berpuasa, keep up blogging bro :)

Aku Afzal said...

haha teruskan usaha burung di persada seni tanahair.Aku harap ko tercalon dalam ABPBH tahun depan.wakakaka

#rajin berusaha pasti berjaya :)

HAZWAN17 said...

semoga menjadi blogger yang hebat satu hari nanti

syrupmasin said...

untunglah..haha..lepas nih bole buat kenduri ye :D

Anif Abdullah| AA said...

keep it up!! ^^
blog ni ringan .jeles plak.hehe

syiela said...

keep it up!... terbang bersama burung :)

Shahbri said...

terbaik...

Azham Vosovic said...

heheheh...ayat burung ni skema je hehehhee....xper2...saya pon baru nak naik huhuhu....

Intan said...

alhamdulillah..trus kan berblogging ye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...