Monday, 19 September 2011

Situasi Di Kelas

Ha...cam gini la situasi di dalam kelas sewaktu lecturer mengajar...kalau boleh semua nak duduk belakang...bukan ape sebenarnye, cume sikit gementar apabila disoal...Tapi ada kelebihan gak duduk belakang ni, senang nak hibernasi tanpa disedari...

9 comments:

CayZal said...

selain tu,dok belakang bole usya awek kat depan.. baling2 jet kertas.. muahahaha...

cik idora said...

smue org dok blkg.. pas 2 xdgr sh ape yg letcr ajorr kt dpn..

Azham Vosovic said...

hahahha, the same thing happens in my class everyday.... but I always sit in front..sbb kalau dok belakang mesti tdo...

tunz said...

lebih berkat duk di depan kan...

aimie amalina said...

hahahhahaa
comey jek gambo tu
asal pompuan dilabelkan dgn pink eh
hahahhaa
aiyoo
tapi rata riti tempat beljr sume cam tu kan
huhuhuhu

ShErA said...

kelas shera tak boleh nak duduk belakang... kelas agak sempit... sentiasa penuh...

ZWAN SABRI said...

Aku pown suka dudok belakang jugak.. klaw dok depan nanti asyik kena soal jer.. HAHA


MySuaraBlog: Open Mindedla Sikit Derr!

~Nana 귀여운~ said...

ramai ye pelajar lelaki berbanding perempuan..huhu

leeya said...

nice blog ,,done follow u pliz follow me back^^ http://leeyaohleeya.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...