Sunday 18 September 2011

Berharga Juga Sebenarnye...

Sape sangka blog yang tak seberapa nak popular dengan jumlah visitor yang semakin berkurangan setiap hari gara-gara aku jarang online menghadap blog Burung pun mampu membawa nilai yang amat tinggi...aku sendiri pun terkejut...(panjang sangat ayat ni...kalau subject bm memang dah reject)
Kalau korang tak percaya tengok ni...
Kalau korang nak cek nilai blog kesayangan korang boleh la terjah kat sini bizinformation.com...terima kasih kepada Abang harrazdani yang memberi info yang menarik mengenai nilai blog korang

Tapi syukur sangat walaupun baru 3 bulan aku activated semula blog Diriku Seperti Burung, ianya mampu menjana pendapatan yang tak la seberapa nak lumayan, tapi jadilah kan dengan Nuffnang dan Churp Churp. Ada lah daripada tiada kan...

Owh ye, kat sini aku nak bagitau, aku jarang online sebab internet kat shah alam lembab semacam je, aku nak balas kunjungan korang pun, tersemput-semput....tapi aku cuba juga la.
Kat sini aku memohon maaf jika aku tak membalas kunjungan korang....tapi insyallah satu masa lagi aku akan terjah blog korang satu persatu dan memberi komen...

11 comments:

harrazdani said...

wahhh...dapat backlink laaa.thanks bro...cukup laaa tu beli myvi baru..hahaha

Azwa Mohamad said...

waaa... baguslah macam tu ;)

afzalsukasuki said...

maunya tak berharga.ko kan dah lama buat,so kipit up bro :)

#iklan pencuci muka-kerana dirimu begitu berharga :P

hyz said...

wahhhh nak buat jugakkkkk

RinsyaRyc said...

woo.. mahalnye blog awk..

blog sya >> http://bulatmata.blogspot.com/2011/09/berapa-harga-blog-korang.html

ZWAN SABRI said...

eh, camna ek nak bwat nilai RM? huhu

MySuaraBlog: Anak Ikan Raja Azmi

Unknown said...

patotlah jarang dtg blog sy....

♥ Nana BamBam ♥ said...

wahh...berharge die..kat pasaran laku x ? heklhek

Iefa Ujang said...

waaaaaaa...kaya2...

Memory said...

wah... mahal sungguh...

Unknown said...

wow byk lagi dr saya tu !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...