Saturday, 21 July 2012

Bestnye Ramadhan kali ni

Ari ni dah 1 Ramadhan...perasaan tak Ramadhan kali ni aman dan damai je. Pagi ni pun tak panas seolah-olah seluruh alam meraikan bulan yang lebih baik dari 1000 bulan.


Tidur awal malam tadi memudahkan aku untuk bangun awal pagi, seawal 4 pagi aku dah segar tak boleh lelap mata dah digunakan untuk bertahajud kepada Allah Yang Maha Esa...lepas tu bersahur pukul 5:00 pagi tadi...memang genting gak la, kan sunah melewat-lewatkan sahur...


5 comments:

yusuflaili(Goku) said...

salam ramadhan;
akupun..terasa relex dan tenang hari pertama ni seolah2 seperti biasa.

Fikri said...

Salam ramadhan.. jgn lpa niat posa
;D

Edy Fee said...

mesti kelam kabut mkan takut azan.ehhehe
selamat menyambut bulan ramdhan yer....hehe ikhlas daripada edyferdaus

bukankosong said...

syukur

aminnn

Iefa Ujang said...

alhamdulillah . manfaat msa 2 tuk yg esa .selamat brpuasa :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...