Tuesday, 7 February 2012

Terserempak Ustaz Zahzan Mohamed


Semalam aku bersama member melepak kat PWTC
semperna Pesta Buku Antarabangsa.
Well semalam kan last day, jadi ramai pemborong
meletakan harga runtuh bagi memperoleh
profit yang lagi banyak

Ape yang aku beli semalam hanyalah 2 keping CD 
ceramah Ustazah Bahiyah khas untuk akak aku...
aku beli kat booth Telaga Biru.
Ramainya orang macam situasi pasar ikan

Tengah belek-belek buku sambil
melayan promoter Telaga Biru,
ternampak la pulak 
ustaz yang semakin menyinar di arena
ceramah dan forum 
sape lagi tak lain tak bukan
Ustaz Zahzan Mohammed


Saje je nak mintak autograph kat buku member aku
sambil ambil gambar.

Die menegur aku
''Awak nak hafaz Ak-Quran ke?
aku hanya menjawab ''Huh?"
Tak sedar pulak buku tersebut teknik menghafaz Al-Quran.
Aku mebalas lagi, ''InsyAllah satu hari nanti ustaz"
Ustaz membalas
"Bagus awak masih muda lagi"

3 comments:

Azham Vosovic said...

Alhamdulillah...lepas ni burung hafaz Al-Quran...sy doakan hehe

sweetbanana said...

Saya pun p gak pesta buku tu...Mmg ada jmpa Us.Zahazan pun..tak bergambar ngn ustaz..cuma ambil signature jeer..Huhu..:)

mira maisara said...

wah..bgus la kalau cm tu :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...