Sunday 2 October 2011

Semangat Yang Hilang

Ke mana ianya menghilang? Ada sesiapa terjumpa tak? Dah dekat sebulan start semester baru, namun semangat belajar belum datang lagi la...ke mananya semangat study aku yang lalu? Mentang-mentang dekat setahun aku meninggalkan buku dan exercise, otak pun dah jadi berkarat dan beku....adoi...cam mane nak buat ni...banyak subject yang dah pecut revise, namun aku tak semppat nak cover lagi ni....

Nak promote sikit text book aku ni, weekend ni
 aku abiskan dengan membelek buku ni je...
belek je tak baca pun, ambil mood katekan.
menarik control ni...memang berbaloi belajar.

Oh ya....minggu ni minggu terakhir pendaftaran tajuk FYP (final year project)...Aku kool lagi ni, belum ada topic lagi yang sesuai nak amik. Kawan-kawan seperjuangan semua dah mentelaaah jurnal dan text book yang dipinjam dari library...aku? Masih lagi beraya dengan ketuk pintu bilik setiap lecturer bertanyakan topic dan adakah sudi menjadi supervisor aku....

Harap-harap minggu ni dapatlah tajuk FYP ni...aku plan nak amik control engineering yang berasaskan control system...advance sikit la daripada material analysis.  Jadi budak elektrik pulak...memang bidang terjun bebas aku ni.

p/s: Sekali lagi aku minta maaf, aku kekangan masa nak bw...namun insyAllah nanti aku akan terjah blog kawan-kawan kesayangan aku kat dunia blogspot ni...minta maaf juga kat Kongsi Blogger punye team, aku tak dapat join korang melepak kat T.S. Niat memang nak jumpa korang yang cantik-cantik dan comel belaka ni, namun apekan daya, akak kesayangan aku datang ziarah adik die yang comel ni kat shah alam..

7 comments:

leeya said...

good luck to u! :)

aamalinaazman said...

rindunyela bertensi2 di kala FYP
hehehe
pilih cepat2 tjuk!
hehehe
selamt ber FYP ye =]

Memory said...

wah... control engineering... blh la ajar shera yang masih tak berapa nak faham control system ni...

pudenz said...

nk terbannggg gak....hoho
GL bro..

Anonymous said...

ok la tu bidan terjun bebas. bkn semue org mampu. hakhak

Unknown said...

Selamat Berjaya Burung ;)

♥ Nana BamBam ♥ said...

hilang kat mana je semangat tuh ? xper nanti kite buat report poliss..saba yer :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...