Saturday 15 October 2011

Renang dan Gigi

Korang yang kaki swimming tu jom la turun renang kat Kolam Renang UiTM..bukan student je boleh swimming, orang luar pun boleh la...jom la. Kalau nak best lagi, boleh la join aku ikut kelas renang. Best tauu..instructor akan ajar kita teknik renang dengan betul..aku baru je join kelas ni...memang berguna la...tak sia-sia belajar dengan kos pembelajaran yang amat murah....so as a student, amik la advantage yang disediakan untuk kita...Untuk maklumat lanjut boleh la tengok kat sini http://kolamrenanguitm.blogspot.com/



Ni jadual sesi renang kat kolam renang UiTM. Terpaksa kongsi dengan siswi plak. Tapi no hal la, janji dapat lepas gian renang.

Oh ya, kalau ada sape-sape yang berminat untuk wat teeth treatment tak kira la treatment ape pun janji percuma, boleh la hubungi aku kat sini...announcement ni khusus kat student, tapi kalau orang awam nak buat pun boleh je...percuma wei...ape la jom la...Sebenarnya...ianya sebahagian daripada core subject bagi student pergigian kat UiTM ni...jadi sekarang mereka memang tengah cari patient untuk mereka belajar...jangan risau mereka semua dah terlatih dan semasa oeration tu ada doctor gigi yang akan bersama-sama student dentist..

Aku pun sekarang ni tengah jadi patient untuk kawan aku ni...tolong member kan...sama-sama dapat advantage...gigi aku ni memang teruk pun sebenarnya...boleh dikatakan kurang kalsium. so macam-macam problem la...minggu depan siap la aku kene cabut gigi plak...aku harap member aku tu akan buat seriously ok...bukan cubaan.



6 comments:

Razil Tahir said...

thanks promote Dental students treatment!! XD

ZWAN SABRI said...

Untungnya study kat UiTM Shah Alam.. ni yang jeles nii.. Aku just study kat UiTM Cawangan jer.. xde kelas renang.. HUHU


MySuaraBlog: Saya Sokong Hukum Hudud

Unknown said...

mmg untung kat uitm s.alam.. huhu... bestnya...

nazira said...

wahhh.. beznyer swimming.. kne byr x lau org luar msk?

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

Anonymous said...

wahhhh.... macam best! heeeee :D aku kat puncak alam. seyez ke public pun boleh masuk? seyez ke dental treatment tu freeeee? o.O

cik kiwi's said...

juara berenang datang. ngeh ngeh

tapi kena pakai pelampung. hahahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...